Handlekurven er tom.

Salgsbetingelser:

Alle våre priser er oppgitt med MVA.

Betaling
Du kan betale med kort på våre nettsider. Vi bruker Dibs som er regnet for å være det beste og tryggeste systemet for betaling med kort på internett. Du kan betale med Visa eller Matercard.

Levering
Kidscare.no leverer i utgangspunktet til hele fastlands-Norge. Vi sender ikke til adresser utenfor Norge.
Bestillinger vil normalt effektueres i løpet av neste virkedag, om varen er på lager. Om varene er på lager hos leverandør, vil vi normalt ha dem hos oss i løpet av 3-4 virkedager. Varene blir levert med posten eller tollpost og vil normalt ikke ta mer enn 3 - 5 dager. Varen kan også leveres direkte til arbeidsplassen. Dette må da skrives i anmerkningsfeltet på ordren i sammen med adressen til arbeidsplassen. Ved bestilling til Svalbard, tilkommer det ett fraktgebyr. Størrelsen på gebyret avhenger av hva som blir bestilt. 

Ved store kampanjer, stor pågang og ferieavvikling kan leveringstiden bli opptil 12 virkedager.

Siste frist for levering av pakker til Jul er 16. desember!


Fraktkostnader
Kidscare.no belaster deg selvfølgelig ikke mer enn nødvendig. Hos oss er det ingen skjulte kostnader, og vi har 5 priskategorier på frakt uansett hvor i landet du bor;

Fraktpris: 1 - 89,-
Fraktpris: 2 - 159,-
Fraktpris 3 - 199,-
Fraktpris: 4 - 299,-
Fraktpris: 5 - 399,-

Dersom du bestiller flere varer, så blir det kun 1 fraktpris. Fraktprisen vil ikke bli summert på ordrene, og vi tar utgangspunkt i den høyeste fraktkostnaden i ordren din.

Du kan også hente varen fra vårt lager på Forus (Svanholmen 23, trykk her for kart), og da trekker vi fra fraktkostnaden. Avhenting av varer kan skje mandag, onsdag eller fredag mellom kl. 13:30 og 14:30. Dette må avtales på forhånd med en av våre konsulenter.

Ekspress over natten pakker:

Dersom du ønsker å få tilsendt pakken med ekspress direkte hjem på døren - ta kontakt med vårt kundesenter på mail eller pr. telefon for mer informasjon om priser.

 

Feil eller manglende leveranser
Hvis du mangler en eller flere varer, eller har fått feil vare levert i forhold til ordre-/leveringsbekreftelsen og dette ikke skyldes at varen ikke er på lager hos oss, må du kontakte oss så fort som mulig . Send oss en e-post på [email protected] . E-posten må inneholde ordrenummer og informasjon om hvilket varenummer som manler, evt. på varen som er feillevert. Vi vil da undersøke saken og rette opp feilen uten ekstra kostnad for deg.

Angreskjema skal følge med varen
Et standard angreskjema skal følge med varen. Dette skal være ferdig utfylt av selger, og skal benyttes av kjøper for å gi melding til selger om at han/hun ønsker å benytte angreretten. Kjøper er ikke forpliktet til å benytte angreskjema. Melding til selger skal likevel gis skriftlig dersom angreretten ønskes benyttet. Standard angreskjema kan fås ved henvendelse til Barne- og Familiedepartementet, eventuelt lastes ned direkte fra deres internettsider. Du kan også laste det ned her: angreskjema.

Fremgangsmåte ved angrerett
- Det skal benyttes original emballasje ved retur av varen
- Alt tilbehør som fulgte ved varen må returneres komplett
- Du må selv dekke fraktkostnader tilbake til selger
- Benytt Posten Norgespakke el. Servicepakke. Da vil du få en kvittering med et sendingsnr. Ta vare på denne.
- Benytt ekstra emballasje utenpå originalemballasje for ikke å skade denne.

Vare skadet under transport
Hvis varen er skadet under transport, må du fylle ut skadeskjema som du får hos vedkommende som leverer ut varen(Posten). Ta bilde av varen og send oss e-post til [email protected] med bilde vedlagt og ordrenummer. Vi søker erstatning mot Posten og retter opp feilen uten ekstra kostnad for deg. 

Kids & Care - Adresse : Svanholmen 23, 4313 SANDNES - Tlf :  97 58 40 40 - Epost : [email protected] Org nr : 988784680 -
Åpningstider Kundeservice: man-fre 0900 - 1500 , lørdag stengt.
Designed and powered by http://www.i-tools.no/